Filtreler

Semih Gümüş

Karton Kapak

Modernizm özellikle Türkiye’de, edebiyat alanında nasıl ortaya çıktı, romanda, öyküde, şiirde yansıması nasıl oldu, nasıl bir yol izledi? Postmodernizm nasıl algılandı? Edebiyatımıza postmodernizm na
114,40 TL

Semih Gümüş

Karton Kapak

Eleştiri yazınımızın önemli ismi Semih Gümüş’ten, romanımızın bugünkü hali üzerine yazılar... Romanın Şimdiki Zamanı, üretmeye devam eden ustaların yanında genç romancıların da yapıtlarına eğiliyor.
85,60 TL
Online'a Özel

Tahsin Yücel

Karton Kapak

Tahsin Yücel, 50’li yıllarda, bir yandan öyküler yazıyor, bir yandan çeviriler yapıyordu. Aynı yıllarda göstergebilimle de ilgilenmeye başlayınca bu alanın dünyaca ünlü hocası Greimas’ın ilgisini çek
111,00 TL

Semih Gümüş

Karton Kapak

Çözümleyici Eleştiri, Semih Gümüş’ün ilk kez bir kitabın başlığına çıkardığı bir eleştirel yaklaşımı ifade ediyor. Gümüş, geçtiğimiz yıllarda değişik dergilerde kaleme aldığı eleştiri üzerine yazılar
138,40 TL

Semih Gümüş

Karton Kapak

Semih Gümüş’ün, “Eleştirinin Saati” başlığı altında topladığı yazıları, Edebiyat ve Yeni Zamanların Kültürü’yle devam ediyor. Gümüş, son dönem edebiyatımızın hem önde gelen eleştirmenlerinden biri he
Ürün Tükendi

Semih Gümüş

Karton Kapak

Edebiyat dünyamızda bir kitap üzerine kaleme alınmış kitaplara, meraklı okuru çağdaş roman sanatımızın derin sularında dolaştıracak kılavuz eserlere pek rastlanmaz. Semih Gümüş, çağdaş eleştirinin ör
Ürün Tükendi

Semih Gümüş

Karton Kapak

Yazının Sarkacı Roman, eleştirmen Semih Gümüş’ün, yayımlandığı yıllarda tartışmalara yol açmış roman yazılarından bir seçme. Semih Gümüş, kitabın önsözünde roman sanatı üzerine düşüncelerini anlatıyo
Ürün Tükendi

Semih Gümüş

Karton Kapak

Edebiyatımızın değerli eleştirmeni Semih Gümüş, eleştirinin çok okunabileceğini, özellikle gençler tarafından izlenebileceğini çoktan kanıtladı.“Roman sanatının çağdaş dünyanın öğütücü yanları karşıs
Ürün Tükendi

Semih Gümüş

Karton Kapak

Eleştiri yazınımızın önde gelen isimlerinden Semih Gümüş, edebiyatın her alanına yayılan yazılarıyla güncel eleştirinin de kendi okurunu yaratabileceğini gösteriyor, çıkardığı öykü dergileriyle “öykü
Ürün Tükendi

Semih Gümüş

Karton Kapak

Kısa öyküyü niçin öykünün ta kendisi olarak anladığımı Öykünün Bahçesi’nde anlatmaya çalışıyorum. Sait Faik, bizim edebiyatımızda öykünün ayrı bir tür olarak ne denli yeri doldurulamaz olduğunu, hem
Ürün Tükendi

Semih Gümüş

Karton Kapak

Başkaldırı ve Roman hiç tamamlanmayabilir, yayımlanmayabilirdi de. Yalnızca Hayır...’a karşı kendimi sorumlu tuttuğum için ısrar ettim. Hayır...’a karşı kendimi niçin sorumlu görüyordum? İlkin ve iki
Ürün Tükendi

Semih Gümüş

Karton Kapak

Vüs’at O. Bener, üstünde yeterince durulmamış bir yazınsal dil yaşantısı kurmuştur. Bu yaşantı (demek ki dirimsel ve organik bir yapıdan söz ediyoruz) kendi anlamlarını da çok boyutlu bir uzama, çeşi
Ürün Tükendi

Semih Gümüş

Karton Kapak

Eleştiri yazarının da özgün düşünceleri olabileceği, yazdıkları, yazıp ortaya çıkarmadıkları, ölçüleri, değerleri kendinden başka kaç yazarı ilgilendirir? Gücünü yaratıcı düşünceden almayan eleştirin
Ürün Tükendi
Arşivden

Yücel Balku

Karton Kapak

“İki yanı ağaçlıklı bir yolda yürümeye başlar gibi başladım yazmaya; hepsi çıkmaz bir sokağın insanın yüzüne çarpan imkânsızlığında aniden eksik ve yarım kaldı. Bir kere durunca yeniden başlamak zulü
Ürün Tükendi